Dékáni Hivatal (Igazgatási Osztály)

Munkatársaink

  • Dr. Nemes Zoltánné, Osztályvezető
    • Kari humánpolitikai és pénzügyek, költségvetés, habilitációs ügyintézés
  • Daragó Nóra
    • Díszokleveles ügyek, iktatás, irattározás, bejövő és kimenő levelek kezelése, kari honlap, kari Facebook oldal kezelése, jegyzőkönyvvezetés, statisztikák kezelése
  • Hajdu Simkó Judit
    • Kari humánpolitika, iktatás, irattározás, bejövő és kimenő levelek kezelése, leltárkezelés, terem- és technikai problémák kezelése
  •  Kovács László Erik 
    • Teremfoglalás, teremgazdálkodás, órarendi statisztikák, jegyzőkönyvvezetés, tanulmányi utak szervezése
  • Marsa Anikó
    • gazdasági ügyintézés, szerződéskötések, utazásszervezés, szolgáltatásmegrendelés, kapcsolattartás
  • Dr. Szendrei Ákos
    • a Bölcsészettudományi Doktori Tanács titkára
  • Wutsch Anna
    • Kari pénzügyek, költségvetés, terembérlések, szerződések, SAP kezelése

Igazgatási Osztály elérhetőségei

  • Debreceni Egyetem, Főépület, III. emelet, 335. szoba

Postacím

  • Debreceni Egyetem Bölcsészettudományi Kar
  • 4002 Debrecen, Pf. 400.
  • Tel: +36 52 512 933
  • Fax: +36 52 512 931

Frissítés dátuma: 2018.10.11.


Tisztelt Felhasználó!

 

A Debreceni Egyetem kiemelt fontosságúnak tartja a rendelkezésére bocsátott, illetve birtokába jutott személyes adatok védelmét. Ezúton tájékoztatjuk Önt, hogy a Debreceni Egyetem a 2018. május 25. napján hatályba lépett Általános Adatvédelmi Rendelet alapján felülvizsgálta folyamatait és beépítette a GDPR előírásait az adatkezelési és adatvédelmi tevékenységébe. A felhasználók személyes adatait a Debreceni Egyetem korábban is teljes körültekintéssel kezelte, megfelelve az érvényben lévő adatkezelési szabályozásoknak. A GDPR előírásait követve frissítettük Adatvédelmi Tájékoztatónkat, amelyet az alábbi linkre kattintva olvashat el: Adatkezelési tájékoztató. DE Kancellária VIR Központ