Dékáni Hivatal (Igazgatási Osztály)

Munkatársaink

  • Kotricz Károlyné, mb. osztályvezető

    • Kari humánpolitikai és pénzügyek, költségvetés, habilitációs ügyintézés
  • Hajdu Simkó Judit
    • Kari humánpolitika, iktatás, irattározás, bejövő és kimenő levelek kezelése, leltárkezelés, terem- és technikai problémák kezelése
  • Kárász-Marsa Anikó
    • gazdasági ügyintézés, szerződéskötések, utazásszervezés, szolgáltatásmegrendelés, kapcsolattartás
  •  Kovács László Erik 
    • Teremfoglalás, teremgazdálkodás, órarendi statisztikák, jegyzőkönyvvezetés, tanulmányi utak szervezése

    • Molnár-Daragó Nóra
      • Díszokleveles ügyek, iktatás, irattározás, bejövő és kimenő levelek kezelése, kari honlap, kari Facebook oldal kezelése, jegyzőkönyvvezetés, statisztikák kezelése​​​​​​​
    • Dr. Szendrei Ákos
      • a Bölcsészettudományi Doktori Tanács titkára
    • Wutsch Anna
      • Kari pénzügyek, költségvetés, terembérlések, szerződések, SAP kezelése

    Igazgatási Osztály elérhetőségei

    • Debreceni Egyetem, Főépület, III. emelet, 335. szoba

    Postacím

    • Debreceni Egyetem Bölcsészettudományi Kar
    • 4002 Debrecen, Pf. 400.
    • Tel: +36 52 512 933
    • Fax: +36 52 512 931

    Frissítés dátuma: 2020.11.11.


    Tisztelt Felhasználó!

     

    A Debreceni Egyetem kiemelt fontosságúnak tartja a rendelkezésére bocsátott, illetve birtokába jutott személyes adatok védelmét. Ezúton tájékoztatjuk Önt, hogy a Debreceni Egyetem a 2018. május 25. napjától kötelezően alkalmazandó Általános Adatvédelmi Rendelet alapján felülvizsgálta folyamatait és beépítette a GDPR előírásait az adatkezelési és adatvédelmi tevékenységébe. A felhasználók személyes adatait a Debreceni Egyetem korábban is teljes körültekintéssel kezelte, megfelelve az érvényben lévő adatkezelési szabályozásoknak. A GDPR előírásait követve frissítettük Adatvédelmi Tájékoztatónkat, amelyet az alábbi linkre kattintva olvashat el: Adatkezelési tájékoztató. DE Kancellária VIR Központ

    A tájékoztatót megismertem.